mandag 22. august 2011

Pre 3 til salgs på Clover

Deppa fordi HP har bestemt seg for å slutte å lage Palm enheter mens du må rolig se på at Microsoft rapper tidligere WebOS utviklere ? Med den merkelige ideèn HP har fått om at det vil være mer lønnsomt å lisensiere ut WebOS når Google gir bort Android gratis er det all grunn til å være forvirret over de siste tvetydige ordene fra HP's ledelse. For de ihuga tilhengerne har Anders gjort oss oppmerksom på at Pre 3 kan kjøpes nå hos Clove Technology i UK, og de aktiverer telefonen gratis for deg hvis du ønsker det ! Det er mer synd på amerikanerne som antagelig ikke får se Pre 3 i hyllene noensinne i Palm's eget hjemland. Forstå det den som kan. Du kan antagelig få tak i en TouchPad ganske rimelig nå, hvis du finner noe nyttig å bruke den til med et minimum av apps tilgjengelig.

5 kommentarer:

  1. Du får nå kjøpt HP Palm Pre 3 hos den frankse expansys, til ca 170 euro + frakt: http://www.expansys.fr/hp-pre-3-webos-smartphone-azerty-black-8gb-221224/

    Eller hos www.cleverboxes.com - skaff deg først en forward2you.com UK adresse og betal via paypal, og opprett den samme adressen der, så godkjenner de kjøpet (de gjorde i ethvertfall det med meg - kjøpte meg en til - for dette er en bra telefon!): http://www.cleverboxes.com/

    Anders

    SvarSlett
  2. Den er trukket tibake fra salg hos Clover, desverre. Fant ut det i går da jeg skulle sikre meg en pre3!
    Dette er bare sorgen. Trodde vi skulle få noe saftig fra HP-oppkjøpet, men ......
    deprimerende!

    SvarSlett
  3. Ja, dette er virkelig trist. Det er vanskelig å finne ord for dette, spørsmålene er mange - hva i huleste HP driver på med.

    SvarSlett
  4. Pre 3 er tilgjengelig på http://eurostore.palm.com som azerty modell. Bestillte på torsdag, fikk den på fredag, og den overkjørte alle mine forventniger :)

    Dette er desverre starten på slutten, men det ble i allefall en glamorøs død, ironisk nok ;)

    SvarSlett
  5. Gratulerer ! Jeg har faktisk tilgode å anskaffe Pre3... må skjerpe meg. Har du lyst til å bidra til denne bloggen med nyheter o.l. kan jeg gi deg tilgang som forfatter. Du må ha en gmail konto/profil.

    SvarSlett